“populaire mega Tattoo voorbeelden”

27 Aug

Hoi ik ben John donners en heb hier de mega populaire  Tattoos voorbeelden voor  jullie en nog veel meer klik op een van de onderstaande koppelingen

EENMALIGE AANBIEDING: Tattoo Voorbeelden Pakket – Meer dan 3500 tattoo voorbeelden voor 9,95 euro

Toegang tot 65.000 Tattoo Designs

onix -piercingsworks kado bon

Beste Tattoo liefhebbers

Tatoeages,     Tribals,  Tattoos

Nog Steeds Op Zoek Naar Die PERFECTE Tattoo?


Eindelijk Nu Ook Voor Jou!


Een Uitgebreid Portofolio Met Meer Dan

2,500 EXCLUSIEVE en PROFESIONELE Tattoo Designs!

– Van Sleeves tot Tribals –

HETER Dan Miami & LA Ink.!


Beste Tattoo liefhebber,

Ben jij het (net zoals ik was) ook zo zat om honderden sites af te gaan met tattoo plaatjes van 15 jaar oud, waar je niks aan hebt?
Bij tattoo shops hebben ze vaak verouderde mappen, en het is bewezen dat je daar een minder rationele keuze maakt!

(Bovendien loop je het risico dat je iemand op het strand met dezelfde tattoo tegen komt .. )

Het zou toch wel erg vervelend (en pijnlijk) zijn om straks weer duizenden euro’s uit te moeten geven om de tattoo weer weg te laseren!

Hoe zou jij het vinden, om op alle gemak, even rustig door de designs die je ECHT wilt te bladeren,
zodat je rustig kunt bekijken hoe het eruit komt te zien!

Bespaar jezelf de tijd en de frustratie van het uren lang muisklikken voor Jan met de korte achternaam …

Ik heb een pakket samengesteld waarvan ik zeker weet dat jij daaruit een keuze kunt maken,
of een persoonlijk design kan samenstellen voor je tattoo artiest.

Je krijgt persoonlijk toegang tot meer dan 2,681 EXCLUSIEVE Highresolution designs,
die ze o.a. gebruiken in Los Angeles en Miami!

.

.

Tattoo CrossDieren tattoo'sDraken tattoo'sSkull Tattoo'sTribal tattoo'stattooverzameling

Let op: Dit is maar een hele kleine selectie van wat ik je toestuur!


Deze Tattoo mappen zitten er allemaal bij:

Abstract
Banden
Bloemen
Cartoons
Chinese Woorden
Dieren (Tijgers etc.)
Doodskoppen
Draken
Engelen
Fantasy
Girls
Hartjes
Indianen
Japans
Klassiek (Gevangenis Tattoo’s)
Kruizen
Letters
Onderrug Tattoo’s
Orientaal
Rozen
Sterren
Sterrenbeeld
Symbolen
Tribal, Polynesian, Celtic
Vlinders
Sierwoorden

Duizenden Tattoo’s in een pakket met een boekwaarde van €497,-!

En ik doe ik er ook nog 2 x een bonus bij!


Tattoopakket got ink

In dit E-Book krijg je antwoord op vragen als:

Doet het pijn?
Waarom wil ik een tattoo.
Hoe herken ik een goede tattoo artiest.
Waar moet je op letten in de shop?
Zijn tattoo shops verzekerd?
Welke vragen moet ik stellen?

Een zeer handig E-Book! Let op: het is geschreven in het engels!

*** Geheime Bonus! ***

Ik doe er vandaag ook nog een geheime bonus bij! Je zult het zien als het pakket binnen hebt!


Nu denk je misschien dat dit pakket met een totale boekwaarde van € 526,90 je minimaal € 250,- moet kosten?

Fout!

€ 526,90

€ 250,-

€ 117,-

€ 47,-

Als je het pakket vandaag besteld, betaal je slechts

€29,-!!!

En je bent verzekerd van de allergrootste verzameling Tattoo’s op dit moment!

Klik hier om te betalen
en ontvang de tattoobox vandaag nog in huis!!>>

Als er iets fout gaat met bestellen stuur me dan direct een mailtje zodat ik je zo snel mogelijk kan helpen! (Binnen 24 uur!)
Wij gaan er samen voor zorgen dat jij straks geen spijt hebt van je tattoo, omdat je zeker weet dat je de juiste tattoo hebt gekozen!
PS. Stuur me een foto als je de tattoo hebt laten zetten!
Veel succes!!

Toegang tot 65.000 Tattoo Designs

onix -piercingsworks kado bon


Groetjes

John

 
 


2 Reacties to ““populaire mega Tattoo voorbeelden””

  1. Mr WordPress 27 augustus 2011 bij 20:01 #

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

Geef een reactie

